7th Grade Civil Servant Konusu Ve Oyuncuları


7th grade civil servant konusu ile ilgili görsel sonucu

7th Grade Civil Servant



Yönetmen: Kim Sang-hyeop,  Oh Hyeon-JongSenaryo: Cheon Seong-ilYapımcı: MBCDiğer Adı: 7th Grade Civil Servant, 7급공무원Favori: 29 kullanıcının favori dizisiDiziyi İzleyenler: 69 kullanıcı 7th Level Civil Servant dizisini izledi







7th Grade Civil Servant Konusu:


Joo Won JAMES BOND'a özenmiş ajan olmak isteyen havalı, zengin bir iş adamının oğlu, Kang-hie Choi ise tam aksine günde 3 kez part-time işte çalışarak hem ailesini hem de kendisini geçirmeye çalışan bir çiftçinin kızıdır. Bir gün Joo Won annesinin ısrarlarına dayamayarak evlilik buluşmasına gitmeye karar verir. Tabi başroldeki kızımız Kang-hie Choi de para kazanmak için arkadaşının teklif ettiği evlilik buluşmasına gider. İkisi de orada buluşur, birlerinden nefret ederler. iki başrol oyuncunun da hayalleri ajan olmaktır ama ne var ki kader onları yine bir araya getirir ve olaylar ASIL bundan sonra başlar.

Klasik kore filmleri ama ben Kang-hie Choi oyunculuğu çok başarılı buluyorum. Komedi de var romantizm de var bir nevi aksiyon da var ama benim en çok hoşuma giden orda edilen dostluklar ve yaşama çabaları...

Final yapmadığı için sonu ne olur bilmiyorum fakat izleyin derim en az 2 bölüm sonra zaten bırakamayacaksınız ;)
7th grade civil servant konusu ile ilgili görsel sonucu


7th Grade Civil Servant
en güzel yorumlar:


bence tarzı romantik komedi değil, polisiye bi diziye eğlenceyle birlikte aşkıda katmaya çalışmışlar, bu yüzden polisiye ağırlıklı bi dizi diyebiliriz. ama herşeye rağmen güzeldi. bölümler öyle yerlerde bitti ki bi sonraki bölümü heycanla bekler oluyorsunuz. şöyle güzel bi aşkı ve romantizmi anlatan dizi izlemek isteyenler asla izlemesinler, heycanlı hafif aşk ve bolca komedinin olduğu bi dizi isteyenler için ise tam sizlik. 10/6 veriyorum bu dizi için.
7th grade civil servant konusu ile ilgili görsel sonucu



Her bölümü iple çekiyorum desem yeridir. Süper bir dizi. Joo Won çok sevimli. Onu burada daha da çok sevdim. Diğer oyuncular da çok iyi. Başroldeki kızı diğer dizilerinde sevmiştim. Bu dizide de sevdim. Ama tabii Joo Won deyince akan sular durur. :D Çok tavsiye ederim. Muhteşem bir dizi. :)))
7th grade civil servant konusu ile ilgili görsel sonucu



final yapmadan başladığım için çok pişmanım. nasıl bekleyeceğim şimdi yeni bölümleri. ilk bölümünden itibaren sarıyor insanı. eğlenceli bir dizi.

7th grade civil servant konusu ile ilgili görsel sonucu

Bazen yalan söylemek zorunda kalırız işimiz gereği yada mecburen ama sevdiklerimiz için söylediğimiz yalanlardan çok içimizden gelen gerçek duygudur önemli olan ..Konu olarak özetlersek aşk ve intikam sonunda yine hayran kaldığım dizilerden birtanesi oldu , çok beğendim..Oyunculuk konu herşey mükemmeldi bu tarzı seven herkes izlemeli.. :)

Yorumlar